woensdag, januari 02, 2008

Nieuwjaars (solo) duik

Van fietsen komt de laatste tijd niet zoveel. eerst zijn we een paar dagen naar Francis haar zus in Frankrijk geweest, daarna moest ik weer een paar dagen werken. Bovendien nodigde het weer niet echt uit tot fietsen. Misschien dat het er eind deze week nog wel van komt.

Gisteren was het de dag van de traditionele nieuw jaars duik. Terwijl vorig jaar bijna de hele familie met vriendjes en vriendinnen meedeed wilde dit keer niemand met me meegaan. En om er nu alleen naar tot te gaan, daar had ik weer geen zin in. Als compromis zijn we later op de middag een strandwandeling gaan maken en ben ik in mijn uppie erin gedoken.

fotografe: Michelle Botter

N.B. Dat buikje mag ik er nog wel aftrainen!

1 opmerking:

DeMart zei

Dat is weer wat anders dan in een gele rakker rondrijden :-)
Veel fietskilometers toegewenst in 2008!