maandag, september 07, 2009

Vliegensvlug met mp3 muziek

Vandaag ben ik gelijk maar weer in de Quest gestapt voor een retourtje Dordrecht. Nu het nog zo goed weer is moet je zo'n kans zeker niet laten liggen.

Ik maakte eerst een valse start doordat ik er bij Delft pas achterkwam dat ik mijn fietspomp en mijn telefoon thuis had laten liggen. Veel kans op lekke banden is er niet maar je moet het noodlot niet tarten. Vandaar dat ik maar weer even ben terug gefietst en daarmee de route met een slordige 10km heb verlengt.

Verder ging het fietsen van een leien dakje en kwam ik rond half negen op het werk aan. terug moest ik me haasten want ik zou Anouk naar atletiek brengen. Thuisgekomen even snel onder de douche en eten mee dat ik in het zonnige Zuiderpark, waar atletiek vereniging Sparta huist, op ging eten.

Het fietsen leek erg vlot te gaan, maar ik wijt dat ook aan de mp3 speler waar ik vandaag naar luisterde, daarmee lijkt de tijd te vliegen. Het fietsen op zich ging ook best snel, dat merk ik wel vaker, dat een paar dagen na een flinke inspanning je snelheid hoger ligt.

Geen opmerkingen: