donderdag, maart 08, 2007

mooi fietsweertje

Het is even stil geweest op mijn blog. Eerst had ik het erg druk, daarna waren we op ski vakantie in Mayrhoven. Het was weer heerlijk om een weekje te snowboarden. Op de laatste dag heb ik nog geskied zodat ik ook wat video opnamen van de kinderen kon maken. Maar helaas moet ik nu een jaar wachten voor het weer zover is. Vroeger ging ik wel eens twee keer skiën maar dat zit er nu niet meer in nu de kinderen ook meegaan.

En vandaag was ik dus weer met de Quest naar mijn werk in Dordrecht. Zowel de heen als de terugweg gingen erg voorspoedig. Er is eigenlijk ook niet zo veel te vertellen, behalve dat ik voor het eerst in lange tijd terug over de Brienenoordbrug ben gereden. Dat gaat overigens makkelijker dan de heenweg, blijkbaar is de helling op de heenweg wat steiler.

Ik heb me weer opgegeven voor het Nederlands kampioenschap tijdrijden op Texel. Mijn streeftijd is 50 minuten voor 42 kilometer. Ik heb nog de hele zomer om te oefenen, dus dat gaat vast wel lukken

Vandaag ging de heenrit met 33km/uur, terug met 34,5 km/uur de totaalstand is 10436km

n.b. Ik ben benieuwd wanneer ik mijn eerste bekeuring krijg, tegenwoordig stop ik bijna nooit meer voor een rood verkeerslicht

Geen opmerkingen: