donderdag, december 14, 2006

Lekker ritje dordrecht en terug

Vandaag weer eens heerlijk gefiets. De afgelopen weken voelde ik me minder fit maar nu is de energie weer terug. Gisteravond ben ik met de mannen van Pauls hardloop groep wezen trainen. Om allerlei redenen was ik al een paar maanden niet meer van de partij geweest, maar gisteravond dus wel. Eigenlijk moest ik met Timo (mijn zoontje) naar het zuiderpark waar hij op atletiek zit (Sparta). Maar als alternatief hebben we er toen voor gekozen dat hij met mij mee ging. Het viel hem geloof ik wel een beetje tegen hoe hard zijn pa nog traint. Op het einde van de training werd hij wel een beetje stil, alhoewel hij dat natuurlijke nooit toegeeft.

En vanmorgen dus weer vroeg uit de veren voor een ritje met de Quest. Het is er prima weer voor, zelfs een beetje aan de warme kant. Wel beter dan het koude winterweer van vorig jaar december. Als de temperatuur onder het vriespunt daalt dan krijg ik weer van die problemen zoals koude voeten. Maar daar heb ik nu dus geen last van.

Op de heenweg over de Brienenoordbrug en terug door het centrum van Rotterdam.

De terugrit ging zelfs weer snel als vanouds, 50km in 1:32 uur

stand tot nu toe: 9220km

Geen opmerkingen: