woensdag, augustus 29, 2007

Gewoon een lekker tochtje

Vandaag ben ik voor de tweede keer deze week naar Dordrecht gefietst. Als ik mijn benen niet hoefde te sparen voor Zaterdag dan had ik morgen nog een derde retourtje gedaan. Het is echt lekker fiets weer. In de ochtend een beetje fris in mijn T-shirt maar na een minuut of tien ben ik al lekker op temperatuur. Op de terugweg is de temperatuur een stuk hoger maar nog steeds prima.

Vanmorgen reed ik in Rotterdam door een rood verkeerslicht en toen ik halverwege was zag ik een motor agent aan de andere kant van de kruising staan. Hij maakte er gelukkig geen probleem van. Vanmiddag had ik een zelfde situatie toen ik in Delft alweer door het rood reed. Toen ik de polietiewagen zag stopte ik op het stuk tussen de twee weghelften en weer kwam ik er mee weg. Ik besef dat dat niet goed blijft gaan, maar stoppen voor al die op rood staande verkeerslichten kost wel heel veel tijd.

totaal 14855km

Geen opmerkingen: