maandag, juni 02, 2008

vroege start

Ik wilde eigenlijk vanmorgen pas om 7:00 naar Dordrecht vertrekken. Toen ik een uur voor de wekker uit wakker werd besloot ik om ook maar een uur eerder te vertrekken. Dat heb ik vorige week ook een keer gedaan en het beviel me uitstekend. Veel minder verkeer op de weg en sommige verkeerslichten doen het op dat tijdstip nog niet. Zodoende was ik om 8:30 al op mijn werk wat ook betekende dat ik om 16:00 weer mocht vertrekken. nu was het een stuk druker maar om de een of andere reden ging het fietsen vandaag erg vlot. De 50km heen in 1:30 en de 50km terug in 1:25.

Ik heb een stukje schuimrubber achter mijn zitje gelegd, daarmee maak ik het zitje iets boller achter mijn rug. Bovendien wordt de afstand naar de trapas iets verkleind, de afstand was eigenlijk net aan de lange kant en is nu perfect. Alle kleine details helpen!

De Questcomputer bevalt me erg goed. Ik dacht dat de software nog niet helemaal in orde was, maar met de kleine "bug" valt goed te fietsen.

De verwachting voor de komende dagen ziet er niet zo best uit, waarschijnlijk wordt het volgende fietstochtje naar Dordrecht pas donderdag gereden

Geen opmerkingen: