woensdag, mei 02, 2007

Wil die gele banaan niet door het rood rijden!


Dat hoorde ik vanmorgen uit de luidspreker van een politieauto die een stuk achter me stond te posten. Ik had al links, rechts, links en achter me gekeken maar blijkbaar niet goed genoeg. Gelukkig lieten ze het hierbij en kon ik gewoon verder rijden. Bij het volgende (rode) verkeerslicht ben ik maar braaf gaan staan wachten tot het weer groen werd. Wat duurt dat lang zeg!

Op de terugweg heb ik ook maar wat vaker op groen gewacht, het wordt al snel zo´n slechte gewoonte om overal maar gewoon door rood te karren.

Heen had ik de wind 4-5 pal tegen, terug was de wind gedraaid en nu schuin tegen 5-6

Naar Dordrecht in 1.29 uur 50km, terug 1.30 uur 53km

1 opmerking:

Anoniem zei

Maar goed dat je geen bekeuring hebt gekregen! Hahaha, gekke agenten..