woensdag, april 28, 2010

Woon-werk ritje met GPS60

Deze rit heb ik al zo vaak gemaakt dat er eigenlijk weinig over is te vertellen. Ik bedacht me dat het wel leuk is om de track te delen via de "ridewithgps" website. Een goede reden om weer eens de GPS60 tevoorschijn te halen.

Op de heenrit merkte ik dat ik zondag aardig hard heb gefietst, mijn benen voelen nog moe aan. Meestal is dat op de terugrit wel verdwenen, maar vandaag dus niet. Erg langzaam ging het ook niet want de bewogen tijd was 3 uur over de ritten, samen 100km.


Op de terugweg had ik bijna een aanvaring met een tegemoet komende idioot die plots niet meer wist of hij links of rechts moest rijden. Ik bleef stug aan de rechterzijde doorrijden, hij besefte ook net op tijd waar hij moest wezen.

Toen ik net was vertrokken viel het me op dat het erg warm was, ondanks mijn dunne shirt en het ontbreken van de zwarte kap op de Quest (had ik 's morgens wel gebruikt). Gelukkig werd het steeds koeler naarmate ik verder kwam. Lag het aan mij of was het gewoon erg warm?

Ondanks de vermoeide benen een lekker ritje, 100km

Geen opmerkingen: