vrijdag, april 18, 2008

Route langs de Delfshavensche Schie

Afgelopen woensdag ben ik op een andere manier door Rotterdam gereden. Nadat ik dit alternatief vorig jaar voor het eerst had "ontdekt" was achtereenvolgens de brug in onderhoud en een weg waar ik langs moet afgesloten. Deze weg (de Delfweg) nog lang niet klaar, maar het lukte me om over de houten platen langs de wegwerkzaamheden te rijden. Uiteindelijk bleek deze route even lang en scheelt hij in "gemak van fietsen" niet veel van de gewone routes. Maar het is wel leuk om wat alternatieven achter de hand te hebben. Na het bestuderen bleek dat ik deze route ook nog niet helemaal goed heb gereden, maar het begin is er.

Tijdens het fietsen bleek dat mijn benen niet echt wilden. Dat heb ik zoveel mogelijk genegeerd en ik reed zodoende in een redelijk scherpe tijd heen en weer. Dezelfde avond moest ik het al bezuren, bij mijn beide knieën branden de spier aanhechtingen. Ik hoop dat het a.s zondag over is als ik mee fiets met FTC Westland aan het rondje Voorne-Putten.


Woensdag 102 km gereden

Geen opmerkingen: