donderdag, februari 15, 2007

snelste retourtje Dordrecht


Vanmorgen kon ik weer even heerlijk genieten van een prachtige ochtend. De lucht was helder blauw en fel gekleurd aan de horizon. Dat voorspelde dat het een mooie dag zou worden. Ik zag het als een beloning omdat ik zo vroeg mijn bed uit was gekomen. Dat ging niet echt gemakkelijk. Gisteren was ik met Francis naar de film (blood diamonds, erg aangrijpend) geweest en ik lag eigenlijk veel te laat in bed. Vanmorgen stootte Francis me aan als teken dat ik eruit moest. Ik was nog zooo verschrikkelijk moe. Gelukkig was het een vergissing, ze droomde blijkbaar dat het tijd was, het was pas 4:15 en ik kon dus nog heerlijk twee uurtjes verder knorren.

Het laaste stuk van de heenrit reed ik al weer in het daglicht en de hele terugweg scheen het zonnetje. Wel een verademing na al die regenachtige dagen. Met mooi weer is het zoveel mooier fietsen.

De heenrit ging in 1:32 (50km) en terug was het nog sneller 1:26 (49,6 km).
Dit was de eerste keer dat ik binnen drie uur heen en weer ben gereden.
Een snelle tijd ondanks een paar omleidingen en lastige automobilisten.

totaal 10271 km (en dat er dit jaar nog maar veel kilometers mogen volgen)

Geen opmerkingen: