woensdag, september 03, 2008

Metaal moeheid


Tijdens de  ritjes met mijn Quest afgelopen week hoorde ik regelmatig een rammelend geluid achter in de in fiets. Ik had al een keer achterin naar de derailleur gekeken maar ik kon niets vreemds ontdekken. Zaterdag heb ik nogmaals wat beter gezocht en uiteindelijk ontdekte ik dat er een steun aan de achterbrug ophanging was afgebroken. Niet iets wat gevaar oplevert maar doorfietsen is ook weer niet verstandig omdat de ophanging nu extra wordt belast. Wanneer ik vrijdag naar Texel rij ga ik even bij Velomobiel in Dronten langs waar ze het euvel gaan herstellen.

Als ik dan toch in Dronten ben kan ik gelijk de schuimkap meenemen, die Ymte op het cycle vision had gevonden. Ik mistte hem pas weken later, in de zomer gebruik ik die kap namelijk niet.  Eind September ga ik mee naar het internationale velomobiel-treffen in Duitsland, misschien dat ik de kap dan wel hard nodig heb.

De afgelopen dagen pak de mountainbike om toch door te kunnen gaan met mijn training ritjes. Ik wil natuurlijk zaterdag wel helemaal fit bij de start van de NK op Texel verschijnen.

De lijst met deelnemers heb ik al ontvangen, er staan veel bekenden van vorig jaar op. Mijn vader attendeerde me er op dat ik op een promo filmpje van Texel ben te zien. Grappig, al duurt de shot maar heel kort, dat komt ervan als je zo hard gaat.

Geen opmerkingen: