Ik heb nu een schijfje messing folie boven het verwarming element geplaatst, zodat de warmte goed wordt verdeeld. Waarschijnlijk had ik bij mijn vorige fietsrit last van de plaatselijk teveel oplopende temperatuur. Met de schijfjes is dat probleem in iedergeval verholpen.
Na bijna de hele morgen te hebben besteed aan 4 paar zooltjes ben ik vanmiddag toch maar even gaan fietsen. Het zou wel erg zonde zijn om niet even van de prachtige dag te gaan genieten. Er stond een sterke wind, maar achter mijn schermpje had ik er nauwelijks weet van. De rit volgde weer het vast rondje, met een kleine omweg rond Schipluiden.
Op de fietspaden was het sneeuw en ijs verdwenen, een heel
Bij de waterkering reed ik nog even een rondje bovenlangs, waarbij je een redelijk steile helling op moet. Een wielrenner kwam achter me aan gereden en deed duidelijk moeite om me in te halen. Even leek het erop dat hij dichterbij kwam maar waar ik het tempo constant kon houden moest hij een tandje terug. Dat geeft een goed gevoel!
Bij Hoek van Holland kreeg ik op het pad door de duinen een stel bromfietsers achter me aan. Even was ik bang dat ze rottigheid zochten, zoveel herrie als ze maakten. Vlak nadat ze me hadden ingehaald sloegen ze gelukkig een zijweg in. Wat begin je tegen een stel onverlaten op een scooter, ze kunnen zo een gat in je Quest schoppen in het voorbijrijden.
4 opmerkingen:
erg snelle service , verwarmers vandaag al binnengekomen . van de week even uitproberen.
dank je eduard.
Als weerstanddraad-kundige: Zou 't niet mogelijk zijn tracing te ontwikkelen -zoals op autoruiten- voor je schermpjes zodat er geen condens meer ontstaat?
Beste Mick, Natuurlijk is dat mogelijk, maar het benodigde vermogen is enorm. In een auto is dat geen probleem, dat zijn toch al grote energie verspillers, daar merkt je het niet eens in je brandstof verbruik dat de verwarming aanstaat.
Jammer, ik had dat anders toe willen passen op mijn North-gezichtsmasker !
Een reactie posten