maandag, december 25, 2006

kerstrondje


Vandaag kon ik me gelukkig even uit het kerstgebeuren losrukken om even een rondje lekker te gaan fietsen. Franciska vond het niet echt leuk dat ik alleen op stap ging, je moet op deze dag immers met het hele gezin op uit.

Ik ben blij dat ik het toch even heb gedaan. Ondanks de bewolking was het lekker fietsweer met een prima temperatuur. Ik fiets nog steeds in mijn thermo (onder) shirt, met meer kleding aan wordt het te warm.

Er was niet echt veel volk op de been, slechts een enkele fietser of wandelaar met hond. Een paar keer moest ik ondank mijn getoeter toch vol in de remmen.


Vandaag 77 km, totaal 9300 km

Nog maar 700 km te gaan (ahum, dat lijkt toch wel wat veel nu er nog maar 1 week resteerd. Het is mijn bedoeling om morgen naar Texel te fietsen en Vrijdag weer terug. Maar daar red ik het nog niet mee.

Geen opmerkingen: