zondag, april 18, 2010

Bloembollentocht met FTCW

Vanmorgen heb ik de derde FTCW tocht van dit seizoen gereden.Vorig jaar had ik de Bloembollentocht niet helemaal uitgereden omdat ik de groep ergens in Wassenaar was kwijtgeraakt. Nu was ik extra alert en zat ik de wielrenners op de hielen toen we deze lastige kruising naderden. Het was weer hartstikke druk met autoverkeer maar er viel geen gat en ik kon tegelijkertijd de weg oversteken.

Ik begon me net af te vragen of we nog wel bloembollen zouden zien toen we de eerste velden passeerden. De bloemen zagen er prachtig uit en gaven bovendien een heerlijk lucht af.

Halverwege stopten we voor het gebruikelijke kopje koffie en appeltaart.



Beter weer kan je je voor een fietstocht niet wensen. Ik kon ook makkelijk zonder schuimkap rijden.

totaal ca 100km








































Geen opmerkingen: