vrijdag, juni 10, 2011

Quest 311 verkocht

Gisteren heb ik mijn Quest verkocht aan een enthousiaste jongen uit Zeeland. Hij reed al langer op een M5 ligfiets maar door nekproblemen was hij op zoek naar een meer comfortabele ligfiets. Hij wil de Quest vooral voor woon-werk verkeer gaan gebruiken (20km). We zijn samen naar een rustig industrie terrein gegaan waar hij wat proefrondjes kon maken. Na twee rondjes was hij helemaal verkocht. Volgende week komt hij de quest ophalen.

Vanavond kreeg ik prompt een vraag van een andere geïnteresseerde. Maar de deal was al beklonken. De opbrengst valt me tegen, maar ik ben blij dat ik een ander er weer een groot plezier mee kan doen.

Morgen ga ik (met de auto) mijn carbon quest nr 513 ophalen.

2 opmerkingen:

Wim Schermer zei

Hi Eduard,
Een afschrijving van 25% in twee jaar is toch heel redelijk. Moet je dat eens vergelijken met een auto.
Veel plezier met je nieuwe fiets.
Groeten,
Wim

Robert-Jan zei

Per saldo is er dus weer een nieuwe velomobilist bijgekomen.
Heel veel plezier met je carbon Quest!

Gr. Robert-Jan