dinsdag, januari 09, 2007

Met de wind in de zeilen



Vandaag heb ik het eerste ritje van dit jaar gereden. Vorige week kwam het er steeds maar niet van, ofwel door het slechte weer, ofwel door drukke werkzaamheden. Er stond vandaag een behoorlijk sterke wind (6 tot 7), die ook nu en dan met sterke vlagen tegen de Quest aan beukte. Om de problemen zoveel mogelijk te voorkomen heb ik open stukken voor zover mogelijk gemeden. Alleen tussen Delft en Rotterdam had ik niet veel keus en moest ik de harde wind trotseren.

De heenweg was standaard, terug heb ik een kleine variatie door Dordrecht geprobeerd. Wel leuk voor een keertje, maar ik ruilde het ene vervelende verkeerslicht in voor een paar anderen. Bovendien was het traject door het centrum veel drukker dan de weg buitenom.

Ook bij Delft ben ik iets ander gereden. Dit leverde een paar extra kilometers op.

Vandaag 109km met een gemiddelde snelheid van 31km/uur, totaal 9787 km

Geen opmerkingen: