dinsdag, april 03, 2007

gewoon retourtje Dordrecht

Vandaag ben ik volgens plan gewoon naar Dordrecht heen en weer gefietst. Eigenlijk een gewone rit, behalve dan dat de tram in Rotterdam mijn pad kruiste. Ik had hem niet gezien tot ik de bel hoorde. Het enige dat ik kon doen was hard remmen en naar links sturen. Dat is natuurlijk het gevaar als je bij ieder verkeerslicht gewoon door (rood) rijdt.

Mijn benen waren nog wat vermoeid van de onverwachtse rit van gisteravond. Toch was het tempo niet laag, na 1,5 uur kwam ik in Dordrecht aan. Het weer bleef naar mijn idee wat achter bij de verwachting. Pas halverwege de terugrit brak de zon door. Toen ik Wateringen binnenreed was het bijna helemaal opgeklaard. Toen ik thuis kwam bleek dat ik op de terugweg tegen windkracht 6 had ingefietst, een goede verklaring waarom ik het wat zwaar vond gaan!



100km in drie uur, totaal 11162km

Geen opmerkingen: