zondag, maart 15, 2009

Heerlijke rit in de voorjaarszon

Normaal is het zondag ochtend tijd voor een uurtje hardlopen met mijn vriend Jos. Dit weekend is hij echter in Portugal voor zijn werk. Dat levert mij weer een mooi ochtend ritje met de Quest op.

Ik rij een "standaard" rondje Westland, met de variatie dat ik eerst met de klok mee tot Hoek van Holland rij en daar omkeer om het eerste deel van het traject in omgekeerde richting af te leggen. Daarbij rij ik drie keer de bult bij de stormvloedkering op, waarbij ik ondertussen een groep wielrenners de gelegenheid geef om mij te passeren. Even later kan ik ze weer op mijn beurt inhalen. Voor de wind rijden ze aardig door, maar met 55km/uur kan niemand het volgen.

Er staat best wel een stevige wind, later lees ik dat het 4 tot 5 Bft is. De lucht is geheel onbewolkt, duidelijk beter dan voorspelt bij het weerbericht.

Na twee uur ben ik weer terug, met 75km extra op de teller.



Gisteren heb ik het eerste bod op mijn Quest binnen gekregen:

5000,- (M)
5200,- (T)

Het eerste bod (5000,-) is nog niet helemaal de prijs die ik in gedachten had, maar ik ben er ook niet ontevreden mee. (M) heeft op zijn beurt een prachtige fiets voor relatief weinig geld. Voor circa 700,- extra lakkosten is de Quest niet meer van nieuw te onderscheiden.

1 opmerking:

Kees van Hattem zei

Beste Eduard. Vrijdag j.l. bij je nieuwe Quest Velomobiel in aanbouw gezien, en ik heb een foto gemaakt van je 65 tands aandrijving. Ik zal hem opsturen.Succes met de verkoop Quest 140. No 139 hebben we net vrijdag opgehaald. Kees