dinsdag, juni 12, 2007

nieuwe aanwinst


Sinds zaterdag ben ik de trotse bezitter van een Gazelle impulse mountainbike. Tijdens de braderie in Wateringen zag ik de fiets 's morgens al bij fietsenwinkel van Kesteren voor de deur staan. Een tweedehands fiets voor niet veel, maar ik vond dat ik eigenlijk geen fiets nodig had. 's middags stond hij er nog en toen ik van Francis hoorde dat alle fietsen met 40% korting werden verkocht ben ik toch maar een proefritje gaan maken. Eerst leek de fiets me veel te klein, maar nadat ik stuur en zadel een flink stuk hoger had gezet paste hij toch prima. Na een proefrit kon ik niet meer terug, ik moest hem hebben.

Ik ben er ontzettend blij mee, het is echt een prima fiets. Er mankeerde niets aan, wat je bij een tweedehands fiets nog maar moet afwachten. Nu heb ik al drie keer een ritje gemaakt na het avondeten en ben ik alweer 70km verder. Morgen ga ik eens een keer naar Dordrecht heen en weer, dat lijkt me voor een keer wel leuk. De Quest blijft natuurlijk de fiets voor de lange afstanden.

Geen opmerkingen: